Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право змінити або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки.
Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, за винятком дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:
- товар не був в експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб обміняти чи повернути товар необхідно:
- розрахунковий документ;
- товар;
- документ, що засвідчує особу.
Представник магазину проведе огляд товару, після чого буде ухвалено рішення щодо проведення повернення. Відповідно до чинного законодавства покупцю можуть відмовити у поверненні товару. Після огляду товару здійснюється повернення витрачених коштів. Важливо: якщо товар оплачувався банківською карткою при його поверненні обов'язковим є наявність картки, з якої було здійснено оплату. Термін отримання коштів відповідає чинному законодавству України.
Повернення товару протягом установленого терміну гарантії
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена
Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України, повинні надіслати товар на вказаний нижче склад компанії-перевізника:
- Адреса: НП відділення №1, м.Мукачево, вул. Кооперативна, 4
- Отримувач: Мельниченко О.О., 0660200119
Усі транспортні витрати, пов'язані з обміном та поверненням, оплачуються відправником! Послуги "Зворотна доставка" та "Накладений платіж" необхідно скасувати. Неоплачене відправником відправка не підлягає отриманню. Обов'язково необхідно повідомити менеджеру номер декларації надісланої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлювався це замовлення).